Když jste delší dobu single, není to moc příjemný.
Když to trvá už přes dva roky, víte, že je něco špatně.
Ale jakmile si z toho začnou dělat srandu i vaše neteře? To už je opravdový průšvih.
Nakonec jsem i já vyzkoušel online seznamky. Vedle navázání známostí mi došlo, že jde o výborný trénink pro psaní prodejního textu. Koneckonců nabízíte sami sebe a chcete, aby o vás byl zájem.
Co se zde lze naučit?
Co najdete v článku
1) Vcítit se do potřeb čtenáře
Pro úspěšné oslovení na seznamce nejde o napsaní toho, co chcete vy. Musíte pochopit představy, které se honí hlavou protějšku a podle toho oslovení stylizovat.
Pokud jste chlap. Jako ženy to máte jednodušší.
Když píšete text pro potencionální čtenáře nebo zákazníky, musíte také v první řadě myslet na ně.
- Jakou výhodu jim přinášíte?
- Proč by se o vás vůbec měli zajímat?
2) Odlišit se
Pěkná holka dostává denně desítky až stovky zpráv. Co mi ukazovala kamarádka, většinou se vše točí okolo toho samého. Chci sex, reál hned, mám přes dvacet…. Zbytek si určitě domyslíte.
Vy chcete být ten šťastlivec, který holce utkví v paměti. K tomu ale potřebujete být jiný než ostatní. A umět to podat. Ani pěkná profilovka nespraví totálně zprasenou úvodní zprávu.
Při čtení většiny firemních blogů mi přijde, že to vše někdo klonuje. Korporát a namachrované self-promo z toho smrdí jak olomoucké syrečky. Následně to někdo jen zabalí do pěkného firemního designu a pošle na web. A užitek pro čtenáře? Nulový. Čest výjimkám jako Čilichilli.
Odlište se. Pomáhá to.
3) Přimět uživatele ke konverzní akci
Co si budeme namlouvat, když už pracně naťukám nějaký líbesbríf, rád bych se dočkal odezvy. Ideálně kladné a s ujištěním, že holka není úplné tele.
K tomu ale musíte zprávu sepsat tak, aby to probudilo u ženy zájem. Takový, že po napsání odpovědi klikne na to zpropadené tlačítko „odeslat“. V prodejních textech vám zase jde o to, aby lidé objednávali, připojili se k odběru atd.
Docela dobře funguje vzbudit zvědavost. Ale pššt! Ode mě to nemáte.
4) Přijmout odmítnutí a stavět na něm
Zejména pro myšlení jde o velkou zkušenost. Když jdete s kůží na seznamkový trh, tu a tam vás ostatní odmítnou. Popravdě jde o častou reakci.
Vy máte tři možnosti:
- Pojedete dál to své
- Vykašlete se na to
- Změníte to, co nefunguje
Doporučuji to poslední. Vlastní chyby vás dovedou v mnohém posunout.
Odmítání čtenářů vám také dává zpětnou vazbu. Z jakého důvodu vás nikdo nečte? Proč vám nedávají odběry? Najděte problém a vyřešte ho. Já se takto učím pořád.
Závěrem
Doufám, že vás tento článek inspiroval a pochopili jste unikátní potenciál seznamek.
Pokud se vám článek líbil, budu rád, když dáte odběr na Facebooku, Twitteru, nebo RSS čtečce. 🙂
- 11 tipů pro introverty, jak na networking a zisk nových kontaktů - 2024-07-04
- Zhodnocení roku 2023 - 2023-12-28
- 5 úrovní seniority lidí při práci. Kam patříte vy? - 2023-05-24
Ahoj Patriku,
páči sa mi, čo robíš so svojím novým blogom. Je v tebe obrovský potenciál a prídeš mi ako super človek, takže ak by si mal nápad, ako ti viem pomôcť, tak mi napíš 🙂
Inak to intro je parádne 😀
PS: Hlavne vydrž toto obdobie, kedy ťa skoro nikdy nepozná. Bola by škoda, keby si v tomto nepokračoval.
Díky za komentář, Rolande.
Počítám s tím, že to nepůjde hned. A díky za kompliment. Od tebe hodně potěší. Kdyby něco, určitě se ozvu 🙂
Nejlepší nápady přijdou jen tak. Když si ze mě v téhle souvislosti neteře dělaly legraci, hned mi docvaklo, že jako intro by to nemuselo být špatné 😀
Budu se snažit 🙂
I’d verutne that this article has saved me more time than any other.